Päev Padisel - romantiline paik hea toidu ja teenindusega

Umbes nädal tagasi sattusin Padise mõisa ja seda muideks esimest korda. Tahaksingi teile paari sõnaga seda imearmast kohta üles kiita. Kodulehel olevast PILDIGALERIIST võib iga üks aimu saada, kui ilusa paigaga tegemist on ja selline ta reaalselt ongi -  see eriline õhustik, mööbel, hoone - sellest kõigest õhkub kuhjaga romantikat. Toad on iga pisemagi detailini läbi mõeldud, mis jätab väga luksusliku ja kauni üldmulje. Bookingust selgub, et Padise mõisal tärne ei ole, kuid klientide hinnang 10 palli süsteemis on 9,3, hotelliveebis tagasiside 9,6.

Alustaks siis esmalt sellest, et Hotelliveeb pakub paketti, mis sisaldab majutust ja kolmekäigulist a´la carte õhtusööki ja toiduvalik ei ole piiratud, nagu mõningate pakettide puhul, saad teha valiku vastavalt oma maitseelistustele, hetkeemotsioonidele jne.


Söögisaalidest on neil üks suuremat sorti saal, kuid lisaks hakkasid kohe silma ka väiksemad ja privaatsemad ruumid. Avaldasin moka otsast soovi, et tahaks õhtustada privaatselt ja ühte ruumi kaetigi laud kahele. Tundsin ennast suure ja pika laua otsas nagu mõisapreili :D.


Pakett sisaldas kolmekäigulist õhtusööki. Otsustasin, et seekord teen valiku pigem ebatraditsionaalselt ja tellin seda, mida tavapäraselt pigem ei telliks.


Eelroa puhul, millega ma väga rahule jäin, oli tegemist sooja Brie juustuga, krõbedaks küpsetatud rammusa saiaviiluga, juures oli pisut rohelist salatit ja kastmeks mesi. See oli tõeliselt maitsev. Võtsin igatahes plaani selle ka ise kodus järele katsetada.

Eelroog: Brie juust, krõbe sai ja mesi.

Kaaslase eelroaks, mida mul maitsta ei õnnestunud, ehkki tagantjärele mõeldes oleks kindlasti võinud, oli heeringas. Mina olin usinalt ametis oma megamaitsva Brie nautimisega, kuid kaaslase sõnade järgi maitses ka heeringas keedukartuli ja marineeritud sibulaga väga hästi. Eelroad olid päris suured ja see kõik on alles algus. Neile, kes plaanivad kolm käiku nahka pista soovitan minna õhtusöögile väga tühja kõhuga, sest vastasel juhul, te lihtsalt murdute selle toidukoguse all.

Eelroog: Heeringas, keedukartul, marineeritud sibul ja krõbeleib.

Pearoad - liisk langes pardile ja veisele. Part oli nö korralik medium ja koos bataadi, õunte ja ploomidega sobis see hästi. Nüüd õnnestus mul ära maitsta ka kaaslase toit, milleks oli veiseliha. Pean ütlema, et see maitses mulle isegi paremini, kui part ja oli lausa suussulav - eks see naabri muru ole ikka rohelisem. Aga kui nüüd võrrelda veist ja parti, siis veisepraad oli pigem tugevama ja intensiivsema maitsega, part seevastu tagasihoidlikum ja mahedam.

Pearoog: Suussulav veis.

Pearoog: Part, bataadi, õunte ja ploomidega.


Ka pearoog oli suhteliselt suur, minul oli tol päeval vist hundi-isu ja taldrikute tühjendamisega probleemi ei tekkinud.

Nagu ikka olen ma magusapeal alati rohkem väljas, kui soolase ja magusroogadest oli valida brülee, halvaakoogi, šhokolaadikoogi ja vanaema õunakoogi vahel. Nende endi esimene soovitus oli šhokolaadikook, mis läks loosi minu kaaslasele. Ma ise oleksin tahtnud maitsta halvaakooki, aga see oli neil kahjuks otsas ja kuna brülee tundus nagu liiga tavaline, siis jäi valikutest järele vanaema õunakook. Ja nii ongi, et see mis algul tundub liiga lihtne, osutub hiljem kõige paremaks. See imemaitsev magustoit sisaldas ka ingverit, mida mina puhtjuhuslikult väga armastan ja magustoit maitsest mulle tõesti väga.

Magustoit: Vanaema õunakook ingveri ja jäätisega.

Kaaslase magustoit on ilmselt šhokolaadikoogi austajate unistus. Tegemist ei olnud päris laavakoogiga, kuid sarnanes sellele pisut -  koogi keskosa oli mõnusalt šhokolaadine ja pisut vedelam, kook sobis kirsikastmega väga hästi. Minu maitseeelistuse järgi oleks võinud kõrvalolev kreem olla aga pisut vähem magusam.

Magustoit: Soe šhokolaadikook kirsikastme ja kreemiga.


Kõige suuremaks üllatuseks ootas meid hommikul personaalne hommikusöök. Ma polnud midagi säärast varem kohanud. Ma ei oska öelda, kas kõik külalised saavad sellise hommikusöögi osaliseks, või oli põhjus külastajate vähesuses, aga ma oleksin tahtnud ka teiega seda sõna otseses mõttes toidust lookas lauda jagada, aga avastasin, et need kaadrid olen ma kuhugi hakkama pannud. Ka hommikusöögil oli lisaks kõigele muule võimalus valida endale soe toit a´la carte menüüst, kust sai valida personaalselt küpsetatud või keedetud muna, omleti, juurikate, pudru ja muu taolise vahel. Tõeliselt meeldivalt veedetud aeg Padise mõisas. Soovitan.


Kommentaarid

Populaarsed postitused